آموزشی در صومعه سرای هند در رابطه با کیف سنگین مدرسه

سازمان کلید موفقیت است. جایی برای همه چیز و همه چیز در جای خود. این ضرب المثل ها که اهمیت سازماندهی و مسئولیت پذیری را در بر می گیرد، به طور جدانشدنی در آموزش  کیف چرم زنانه  صومعه ای که در دهه 1960 در هند دریافت کردم، بافته شد.
نصیحتی که یک راهبه از آن استفاده می‌کرد، به‌خوبی با مشکل کیف‌های سنگین مدرسه مرتبط است.
وی گفت: دانش‌آموزان باید با مرتب کردن کیف‌های خود هر شب قبل از خواب تا حدودی مسئولیت بار سنگین کیف چرم اداری زنانه روزانه خود را بر عهده بگیرند.
یک مطالعه مالتی بر روی 1505 دانش‌آموز که به‌طور تصادفی از 28 مدرسه انتخاب شده بودند، سنگین‌ترین اقلام موجود در کیف‌شان را به‌عنوان کتاب‌های درسی، و پس از آن دفترچه‌ها و پرونده‌های ضخیم، جعبه‌های ناهار، بطری‌ها و کارتن‌های آب میوه، و موادی مانند کیت‌های ورزشی و اقلامی برای اقتصاد خانگی شناسایی کرد.
به طور کلی پذیرفته شده است که حداکثر باری که باید توسط دانش آموزان حمل شود  کیف مجلسی زنانه چرم در درجه اول به وزن بدن آنها مربوط می شود.
در حالی که نسبت اغلب ذکر شده 10 درصد وزن بدن را نمی توان به طور دقیق اعمال کرد، کیف های مدرسه ای که 20 درصد یا بیشتر از وزن بدن کودک را تشکیل می دهند کیف صندوقی چرم باید بیش از حد سنگین در نظر گرفته شوند.
دکتر گریس ستو پوی یوک، دانشیار دپارتمان علوم توانبخشی دانشگاه پلی تکنیک می گوید: «مطالعات نشان می دهد که 96 درصد دانش آموزان کیف های مدرسه ای را حمل می کنند که سنگین تر از 15 درصد وزنشان است».
به گفته دپارتمان جراحی ارتوپدی در دانشکده پزشکی دانشگاه هنگ کنگ، این منجر به این شده است که از هر 1000 دانشجوی هنگ کنگ، چهار تا پنج نفر از اسکولیوز رنج می برند – وضعیتی که ستون فقرات از یک طرف به طرف دیگر خم می شود.
  • منابع:
    1. Packing school bags the strategic way
  • تبلیغات: 
    1. مردی که آلزایمر داشت با خوردن خیار شور خوب شد!
    2. ثروت خود را در مدت زمان کوتاهی 5 برابر کنید
    3. آیا می دانستید روغن موتور برای رشد گیاهان مفید است؟
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!