اجاره ویلای زیبا و دلباز در چابکسر

همانطور که می دانید شهر چابکسر یکی از زیباترین شهر های استان گیلان است که در آن می توان ویلا هایی زیبا و دلباز با اجاره های مناسب پیدا کرد.
با توجه به اینکه این شهر در شمال کشور واقع شده است و یکی از شهر های است که از نظر طبیعت و درختان و جنگل برای مسافرانی که می خواهند از آرامش و طبیعت لذت ببرند بسیار مناسب است.
اجاره ویلا برای چند روز ماندن در این شهر زیبا می تواند بسیار روح بخش و دل انگیز باشد و جان تازه ای به روح خسته هر شخصی بدهد. در این شهر می توان زیباترین ویلا ها با منظره های بسیار بدیع و چشم نواز اجاره کرد و همچنین اکثریت این ویلا ها دارای امکانات رفاهی بسیار عالی می باشند که شما در آن به راحتی می توانید لذت ببرید.

امکانات رفاهی در ویلاهای چابکسر

امکاناتی که می توان از آن در این ویلا ها نام برد این است که اکثرا دارای 2 الی 3 خواب هستند، دارای حیاط و پارکینگ، آلاچیق، از نظر نزدیکی به دریا و جنگل بیش از 20 دقیقه نمی شود و همچنین به مکان های رفاهی و تفریحی نزدیک هستند. دستشویی به دو صورت فرنگی و اسلامی می باشد و بسیاری از امکانات دیگر که شما می توانید از آن استفاده کنید. می توانید عکس ها و نمونه های آن را از طریق تماس با شماره ذیل دریافت نمایید و از قبل هماهنگی خود را برای اجاره کردن انجام دهید.

منبع: ویلا و املاک ایران