تشویق دانش آموزان به خوردن لوبیا محلی با پخش آن در مدرسه

CEDAR RAIDS – تمام مدارس ابتدایی Cedar Rapids در جمعه به عنوان بخشی از ناهار، لوبیا سیاه محلی را سرو می کردند – یک شاهکار لجستیکی برای مدیران منطقه، یک کشاورز انگلیسی شمال و کارگران تغذیه لوبیا چیتی گلستان که وظیفه تشویق دانش آموزان به خوردن حبوبات را حداقل یک بار در هفته داشتند.

سوزی کتلسن، مدیر غذا و تغذیه منطقه گفت: «این یک گروه غذایی است که ما واقعاً با بچه‌ها درگیر آن هستیم. دستورالعمل‌های وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه می‌کند که مدارس لوبیا چیتی قرمز  هفته‌ای یک‌بار نصف فنجان حبوبات سرو کنند.

در حالی که چند دانش‌آموز جوان در مدرسه ابتدایی هریسون، جمعه را در وعده‌های لوبیا سیاه و برنج خود به خود می‌لرزیدند، بسیاری امتحان کردند. آنیا میلر، 11 ساله، دانش‌آموز کلاس پنجمی، لوبیا قرمز در حالی که یک کریسپیتو مرغ را در دست گرفت، گفت: «من با این کار دوست دارم.

به گفته منطقه، گرفتن لوبیاهای محلی در سینی او اوج سال ها کار و مشارکت اجتماعی بود. آماندا فورمن، متخصص تغذیه، گفت: «تأمین محصولات محلی برای ما، در منطقه ای به این بزرگی، کاری بزرگ است.

علاوه بر تغذیه بیش از 16000 دانش آموز، هر یک از 21 مدرسه ابتدایی منطقه دارای آشپزخانه تولیدی خاص خود هستند. او گفت که بدون آشپزخانه مرکزی، منطقه از نظر فضای ذخیره سازی محدود است و با برنامه های تحویل محدود شده است.

خرید اقلام غیر قابل فاسد شدن مستقیماً از یک کشاورز لوبیا چیتی خمین محلی، جیسون گریم از مزرعه خانواده گریم به زبان انگلیسی شمالی، به منطقه اجازه می دهد بر این مرزها غلبه کند.

گریم که مزرعه‌اش در 50 مایلی جنوب غربی سدار راپیدز قرار دارد، یکی از معدود کشاورزان لوبیا سیاه در آیووا است. او در ناهار روز جمعه با دانشجویان آکادمی جانسون استیم ملاقات کرد.

  • منابع:
    1. Black beans go from farm to school cafeteria table in Cedar Rapids
  • تبلیغات: 
    1. جعبه ای که در آن پر از مواد مخدر یافت شد
    2. رنگ روغنی رئیس جمهور را از تصادف وحشتناک نجات داد
    3. کفش چرم یک شهر را به آتش کشید!
    4. کودکانی که از لوله خرطومی به عنوان سرسره استفاده می کنند