تیشرت مردانه یقه هفت که در شب یلدا شامل تخفیف 90 درصدی شد

از رویدادهای تکرار شونده سالانه با ایجاد یک مفهوم طراحی منسجم که هر سال “پیش از پیش” خود را افزایش می دهد، استفاده کنید. طراحی تیشرت مردانه یقه هفت جدید و بهبود یافته به این معنی است که هر کنفرانسی متفاوت و بهتر از قبلی خواهد بود.

باشگاه‌ها مملو از افرادی هستند که علایق و سرگرمی‌های مشابهی دارند، و یک تی‌شرت عمومی شیرین می‌تواند کمک زیادی به تقویت این پیوندهای اجتماعی کند.

درست مانند هم تیمی‌هایی که یونیفرم پوشیده‌اند. دادن نخ‌های جذاب به اعضا برای پوشیدن در شهر یا باشگاه نیز می‌تواند به گسترش دهان به دهان باشگاه کمک کند.

تطبیق طرح ها می تواند فروش سختی داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که یک طرح عالی است.

در غیر این صورت، یک پیراهن دسته جمعی باعث می شود اعضای شما احساس این خانواده را داشته باشند.

در حالی که علاقه مندان به ورزش ممکن است مایل باشند با یک تی شرت وفاداری خود را اعلام کنند، این بدان معنا نیست که با زدن لوگوی تیم بر روی آن سست شوید.

سعی کنید لوگوی خود را دوباره تصور کنید، مانند رویکرد قدیمی که با طرح بیسبال سان فرانسیسکو اتخاذ شده است.

اگر خرده‌فروش هستید، از تجهیزات و سایر تصاویر متداول برای تصویرسازی خلاقانه استفاده کنید که برای کل جامعه پیرامون یک ورزش خاص جذاب باشد.

برای برنامه‌های تناسب اندام، شرکت‌کنندگان در برابر چالش‌برانگیزترین حریفان  بدن خود، ژنتیک و نیروی اراده ساده خود تلاش می‌کنند.

بنابراین طرح تی شرتی را در نظر بگیرید که بر نوع قدرت و همبستگی آنها برای دیدن نوع نتایجی که می خواهند تأکید کند.

و هر تی‌شرت به یک کالای کلکسیونی برای شرکت‌کنندگان تبدیل می‌شود که هر دوی این‌ها حضور مجدد را تشویق می‌کنند.

تا به حال پشیمان شده اید که جمعه شب روی کاناپه با یک سطل بستنی به تماشای نتفلیکس نشسته اید، و فقط فید رسانه های اجتماعی خود را بررسی کرده اید تا شاهد سیل عکس دوستانتان باشید که از آن مهمانی لذت می برند.

پیراهن نهایی مهمانی، مهمانداران را به عنوان اعضای یک گروه انحصاری نشان می دهد، و همچنین می تواند نشان افتخار باشد. به هر حال، بسته به میزان مصرف الکل، مهمانی‌های حماسی باید «زنده بمانند».

در حالی که یک تی شرت برای خانواده معمولی شما ممکن است کمی زیاد باشد، اما برای رویدادهای مهم مانند تولدها یا جشن های بزرگ مانند کریسمس مناسب است.