خرید ویلا چوبی جنگلی شمال

معمولا افرادی که درصدد خرید ویلا در شمال ایران هستند ترجیح می دهند نمونه های چوبی و جنگلی دنج را خریداری نمایند.
جنگل های سرسبز شمال یکی از جاذبه های گردشگری استان های شمالی به شمار می آیند که باعث جذب گردشگران به این استان ها می گردد. مسافرانی که برای مسافرت به این مناطق می آیند تمایل به اجاره ویلا های جنگلی دارند. اما برخی که تعداد دفعات سفرهایشان به این مناطق زیاد است به دنبال خرید ویلای شمالی با صفا در مناطق دنج و جنگلی می باشند.
در سال های اخیر شاهد رواج ساخت ویلا های شمال به شیوه ای جدید هستیم که توجه گردشگران را به سوی خود جلب نموده است. آن نیز ساخت ویلا های چوبی در شمال است. در این روش که پیوندیست میان معماری سنتی و نوین برای کاهش میزان اتلاف انرژی دیوار های چوبی به صورت دو جداره ساخته شده و لایه ی میانی با کاهگل پر می شود. این عایق که در گذشته نیز استفاده می شده باعث می شود مصرف انرژی تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

ویلا چوبی شمال

قیمت ویلا چوبی شمال

ویلا های چوبی شمال بسته به نوع معماری، و مساحت بنا قیمت های مختلفی دارد. همچنین محل ساخت بنا و نیز امکانات آن مانند امکان دسترسی به آب، برق، تلفن و گاز نیز بر قیمت این خانه ها موثر می باشد. نوع چوب استفاده شده در هنگام ساخت بنا و میزان عایق شده بودن ان نیز عوامل دیگری هستند که بر قیمت ویلا تاثیر می گذارند. همکاران ما در واحد فروش می توانند شما را در زمینه ی خرید، اجاره و ساخت انواع ویلا های مدرن شمالییاری نمایند.

منبع: ویلا و املاک ایران