داستان آشنایی دو زوج به واسطه حوله تن پوش dior را بخوانید!

بسیاری از اقلام حمام در محدوده وزنی بین 450 تا 700 گرم در متر ارائه می شوند، ما به دلیل تمایل به پوشاندن نرمی شما، محصولات با کیفیتی را توسعه داده ایم که بسیار کاربردی هستند.

بنابراین، حوله‌ها، ملحفه‌ها و دستشویی‌های ما با حجم 650 گرم در متر مربع در دسترس هستند در حالی که تشک‌های حمام ما 1200 گرم در متر مربع هستند.

حوله های Ess-cale و Ess-kimo ما که به گونه ای سبک تر و راحت تر برای پوشیدن در هر شرایطی طراحی شده اند، هر دو با وزن 400 گرم در متر ارائه شده اند، وزن کمتری دارند، با این وجود جاذب هستند. ایده آل برای خشک شدن طبیعی پس از حمام کردن.

کتانی های کاربردی نیز می توانند شیک باشند
همراه زندگی روزمره ما، کتانی حمام نیز یک عنصر تزئینی است که به حمام تسکین و شخصیت می بخشد.

از این نظر، طراحی حوله تن پوش dior و دیگر دستمال‌هایی که به شما امکان می‌دهد تسلیم همه خواسته‌هایتان شوید، برای ما طبیعی به نظر می‌رسید.

طیف گسترده ای از رنگ ها
طیف رنگی ضروری

ملایم و خنثی، سایه‌هایی که برای لباس پوشیدن Essentiel انتخاب می‌شوند، طیف ضروری ما از ملحفه‌های حمام، به راحتی با هر سبک داخلی ترکیب می‌شوند.

کمتر از 14 رنگ در حال حاضر موجود است و شما را دعوت می کند تا فضای مورد نظر خود را ایجاد کنید، تشک های حمام Ess-cadre ما در 9 سایه تصفیه شده ارائه شده اند که کاملاً سایر موارد انتخابی شما را تکمیل می کند.

فضای دنج یا جذابیت عمیق، حوله های ما در جهان های مختلف طراحی شده اند.

Ess-cale از یک سو به رنگ‌های ملایم مجهز شده و مخالف است، از طرف دیگر Ess-kimo که علاوه بر سفید، در دو رنگ غنی و قدرتمند دیگر (خاکستری گرافیت و آبی سرمه‌ای) موجود است.