راه هایی برای اندازه گیری پای فرزندتان در خانه

چه به دلیل کووید-۱۹ سفرهای خرید را به حداقل برسانید، چه نتوانید به یک فروشگاه کفش بروید، راه‌هایی برای اندازه‌گیری پای فرزندتان در خانه وجود دارد تا بدانید چه اندازه را انتخاب کنید.

کلارکز یک پای سنج در خانه می فروشد که می توانید از آن برای اندازه گیری طول و عرض پای فرزندتان کفش اسپرت چراغ دار و محاسبه سایز مناسب کفش استفاده کنید.

ویلیامز یک سرویس اندازه گیری و تناسب آنلاین به نام Strutfit ارائه می دهد. این شما را در فرآیند گرفتن عکس از پای فرزندتان برای آپلود و تجزیه و تحلیل راهنمایی کفش اسپرت مردانه می کند. سپس یک اندازه را توصیه می کند.

از طرف دیگر، می‌توانید این راهنمای کلی گام به گام را برای اندازه‌گیری پای فرزندتان دنبال کنید، سپس از آن اندازه‌گیری‌ها برای یافتن کفش سایز مناسب برای هر برندی کفش اسپرت عروسکی که به آن علاقه دارید استفاده کنید. (بیشتر فروشگاه‌ها یک راهنمای اندازه در وب‌سایت خود دارند. )

بودل می گوید: «بهترین نوع کفش مدرسه باید حمایت کننده، بادوام و راحت باشد و زیره خوبی داشته باشد.

در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید:

انعطاف پذیری در جلو. کفش را بردارید و سعی کنید با فشار دادن انگشت پا به سمت بالا آن را خم کنید. یک کفش خوب به سمت توپ پا خم می شود اما نه بیشتر. این به کودک شما کمک می کند تا با انگشتان پا فشار بیاورد و در عین حال نیمه پشتی پای خود را ثابت و ایمن نگه دارد.

از انعطاف بیش از حد خودداری کنید. کفش‌هایی که سرتاسر خم می‌شوند یا به راحتی پیچ می‌شوند، پشتیبانی کافی را ندارند. یک کفش مدرسه خوب دارای پاشنه کم کفش چرم اسپرت زنانه است تا پای کودک شما را در حالت خنثی نگه دارد.

  • منابع:
    1. How to buy the best school shoes
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!