رونمایی از دمپایی مردانه پوما در مشهور ترین نمایشگاه خاورمیانه خبرساز شد!

ما دوست داریم که چگونه این استایل کاربردی فلورشیم می تواند هم به عنوان یک دمپایی خانگی و هم به عنوان یک کفش گاه به گاه برای پوشیدن در خارج از خانه عمل کند.

رویه پشمی دمپایی مردانه پوما لحافی مقاوم در برابر آب است، بنابراین هنگام راه رفتن در میان برف، پای شما را گرم و خشک نگه می دارد. و فضای داخلی دارای روکش ضد بو است که به این معنی است که می توانید بدون جوراب بروید و نگران ایجاد یک فانک نباشید.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، زیره‌ی ضد لغزش و بدون علامت، این کفش را بدون توجه به جایی که آن را می‌پوشید، به یک کفش واقعا کاربردی تبدیل می‌کند.

در اینجا دمپایی وجود دارد که انتظارات شما را در مورد ظاهر یک دمپایی تغییر می دهد، همه چیز در مورد کیفیت مواد با The Row است، و این سبک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آنها از یک ترمه برس خورده مجلل ساخته شده اند که با درج های الاستیک مجهز شده اند و شکلی منحصر به فرد را می سازند که در تمام مکان های مناسب راحت و در عین حال راحت است.

به کار بردن بهترین کفش‌هایتان فقط به این نیست که چه کفش‌هایی را بیرون از خانه می‌پوشید، بلکه به کفش‌هایی که در خانه می‌پوشید نیز مربوط می‌شود.

سرمایه‌گذاری روی کفش‌هایی که برای کار یا بیرون از خانه می‌پوشید یک چیز است، اما سرمایه‌گذاری روی کفش‌هایی که هرگز از جلوی خانه‌تان خارج نمی‌شوند چیز دیگری است.

دمپایی برای مردان چه برای خودتان خرید کنید و چه برای یکی از عزیزانتان، یک هدیه ضروری و دلپذیر است، به هر حال، چه چیزی می‌تواند زوال‌تر از این باشد که با برخی از بهترین استایل‌های دنیا رفتار کنید و فقط آن‌ها را در خانه بپوشید تا هیچ‌کس جز خودتان لذت نبرد؟