شرایط فروش ویژه ویلا شمال جنگلی

در بعضی از فصول برای فروش ویلا شمال انواع جنگلی و یا کنار دریا شرایط ویژه برای خریداران قرار داده می شود.
گاهی به دلیل شرایط رقابتی در بازار باید یه شوک اقتصادی ایجاد کرد حال این شوک می تواند در راستای افزایش قیمت باشد و یا در راستای کاهش قیمت، اما روش های دیگری هم وجود دارد.
برای مثال ایجاد یک بستر مناسب برای شرایط فروش ویژه و راه حل هایی از این قبیل که می تواند در بازار تکانی ایجاد کند.
فعالان حوزه مسکن و ویلا در شمال کشور شرایط فروش ویژه ویلا جنگلی برای خریداران را فراهم کرده اند تا قدرت خرید مردم بالا رود و بتوانند در شرایط رکود بازار هم ویلا جنگلی مورد نظر خود را داشته باشند.
بی شک مازندران، گیلان و گلستان به علت بافت جنگلی فضای بسار زیبایی را دارند و جایگاه مناسبی برای یک تفریح مناسب به شمار می روند.
در بین این سه استان مازندران با توجه به دسترس پذیر بودن به پایتخت و همچنین گسترده بودن وسعتش طرفداران بسیاری دارد، البته نباید از دریا هم غافل شد.
در مازندران انتخاب برای خرید ویلا بیشتر هست، هم کنار دریا و هم ویلا جنگلی می توان خرید و این شرایط در دو استان دیگر به این راحتی وجود ندارد.
برای برخی دیگر از شهر ها مانند قزوین، زنجان داشتن یک ویلا جنگلی در گیلان یک انتخاب مناسب تر از مازندران است زیرا اگر بعد مسافت را در نظر بگیریم از نظر اقتصادی به صرفه تر است، ساکنان این منطقه برای بهره گیری از درا می توانند به بندر انزلی مراجعه کنند که یک منطقه آزاد اقتصادی است.
ویلای جنگلی در تمامی بخش های شمال با توجه به امنیت از سیل و سونامی خواهان بیشتری نسبت به ویلا کنار دریا دارد.
منبع: ویلا و املاک ایران