فروش ویلا نیمه ساز ارزان شمال

از آن جا که یک ویلای نیمه ساز در شمال کشور با قیمت ارزان تری به فروش می رسد، تقاضا برای خرید آن ها زیاد است. اما حین خرید لازم است از شتاب زدگی پرهیز کنید و با آرامش معامله ی خود را انجام دهید.
یکی از راه هایی که بسیاری از افراد از طریق آن توانسته اند سرمایه ی خود را افزایش دهند، خرید ویلاهایی است که به طور کامل ساخته نشده اند و به صورت نیمه ساخته می باشند. چنین ویلاهایی با قیمت کمتری نسبت به یک ویلای کامل به فروش می روند. به همین دلیل فرصتی است تا با خرید آن ها و ادامه ی روند ساخت و ساز سرمایه شخصی افراد افزایش یابد.
اما در حین خرید هر نوع ویلایی به ویژه ویلاهای نیمه ساز لازم است عجله را کنار بگذارید و قیمت پایین ویلا شما را تحت تاثیر قرار ندهد. کم نبوده اند افرادی که در دام دلالان افتاده اند و دارایی نقدی خود را صرف ویلایی کرده اند که مشکل دار بوده است و پس از خرید دردسرهایی را برای آن ها به وجود آورده است.
به یاد داشته باشید که خرید ویلا، در صورتی که یک مشاور کاربلد و صادق شما را راهنمایی نکند مخاطراتی برای شما به همراه دارد. رونق بازار ویلا در شمال سبب ساخت و سازهای غیرقانونی شده است و همین مساله خرید ویلا را اندکی پر ریسک کرده است. پس به یاد داشته باشید، برای خرید ویلاحتما از مشاورین معتبر راهنمایی بگیرید.

حین خرید ویلا به چه مواردی توجه کنیم؟

وقتی که قصد می کنید در شمال کشور یا هرجای دیگر، ویلایی خریداری کنید حتما موارد زیر را بررسی کنید تا از مشکلاتی که ممکن است بعدا گریبان شما را بگیرد، مواجه نشوید. این موارد به قرار زیر می باشند:
  • طرح هادی روستایی
  • مجوزهای ملک
  • ماده ی یکم حفظ کاربری ارضی
علاوه بر این ها لازم است تا از جهاد کشاورزی نیز استعلام بگیرید و از این طریق مطمئن شوید که ویلای موردنظرتان جزء ویلاهای سالم و بدون مشکل می باشد.
مشاوران این مجموعه، صادقانه شما را در امر خرید ویلا در شمال کشور یاری خواهند داد.
منبع: ویلا و املاک ایران