فریم عینک چینی که موجب افزایش هوش در کودکان می شود

مظهر عینک چشم گربه‌ای و جذاب، گوشه‌های بالایی (آنهایی که به شقیقه‌های شما نزدیک‌تر هستند) با شکلی برآمده دارند، تقریباً انگار مژه‌های پرپشتی دارند.

خط ابروی متمایز و منحنی آنها باعث شده است که آنها را به عنوان یک فریم عینک چینی معرفی کنند، اما مطمئن باشید، هر کسی می‌تواند چشم‌های گربه‌ای را به جلوه‌ای عالی بپوشد.

عینک خلبانی به عینک خلبانی نیز معروف است. در اولین تجسم، آنها فریم عینک آفتابی رنگی بودند که توسط خلبانان نظامی استفاده می شد.

با این حال، لنزهای عریض و طراحی میله‌ای بر روی پل آن‌ها در نهایت در میان عموم مردم مطرح شد.

اکنون آنها به عنوان فریم عینک طبی معمولی و همچنین فریم عینک آفتابی در دسترس هستند.

کمی پهن تر از فریم های دایره ای، و گردتر از چهارگوش، فریم عینک های بیضی شکل ظاهری صاف و شیک دارند که می توانند به خوبی با ویژگی های تیزتر یا زاویه دار بازی کنند.

اگر حاشیه‌های لنز بیش از چهار ضلع مجزا داشته باشند یا شکلی داشته باشند که به راحتی قابل طبقه‌بندی نباشد، احتمالاً فریم‌های هندسی هستند.

این مدل فریم عینک برای کسانی است که واقعاً می‌خواهند در میان جمعیت برجسته باشند.

فریم عینک‌های بزرگ تنها به یک قاب محدود نمی‌شوند. همانطور که از نام آنها پیداست، ویژگی متمایز آنها این است که آنها بسیار بزرگ هستند و بنابراین در فروشگاه ها به اندازه کافی در همه جا حاضر نیستند.

با این حال، آنها همیشه اقلام جدیدی نیستند لنزهای بزرگ آنها میدان دید وسیعی را فراهم می کند و اندازه آنها باعث می شود لوازم جانبی قابل توجهی برای مجموعه مد روز ایجاد کنند.

عینک های ابرو، وفادار به عنوان خود، فریم هایی دارند که خطوط ابرو را مشخص می کند و قسمت پایینی لنزها را تا حد زیادی بدون لبه یا با خطوط نازک تر می گذارد.

آنها با سبک آکادمیک و رواقی مرتبط هستند و در دهه 1950 بسیار محبوب بودند.

عینک های هندسی اشکالی را در بر می گیرند که دیگران آن را ندارند شش ضلعی، هشت ضلعی، قسمت پایینی گرد با قسمت بالایی زاویه دار، و بسیاری از موارد دیگر.

فریم آنها می تواند ضخیم یا نازک باشد و آنها را به گزینه ای جذاب برای استفاده کنندگان تبدیل می کند.