مایع دستشویی سیو موجب آلرژی پوستان دست پیکاسو شد

از زمانی که Antoine Philips van Leeuwenhoek، شیشه‌ساز معروف هلندی، از طریق میکروسکوپ خود نگاه کرد و یک موجود زنده را دید، جهان متوجه شد که چه تعداد باکتری در اطراف ما زندگی می‌کنند.

چه کسی مایع دستشویی سیو را اختراع کرد؟ خوب، نظریه های متعددی در مورد اینکه چه کسی صابون معروف را ساخته وجود دارد اما یک نام مدام ظاهر می شود.

از میز ناهارخوری ما گرفته تا بالش‌هایمان، صندلی‌های تراس، باکتری‌ها همه جا هستند. مهم است که بدانید چه کسی صابون مایع را اختراع کرد.

طبق تحقیقات، تقریباً 1.5 تریلیون باکتری در سطح پوست ما زندگی می کنند.

بیشتر گونه ها بی ضرر و برای چشم نامرئی هستند، برخی از آنها مفید هستند و درصد کمی از آنها می توانند خطری برای سلامتی داشته باشند.

به همین دلیل و بسیاری دلایل دیگر، مردم متوجه شدند که به محافظت در برابر باکتری ها نیاز دارند، در این زمان صابون اختراع شد.

در این پست وبلاگ، ما در مورد اختراع صابون، سازنده و مزایای متعدد صابون مایع امروزی صحبت خواهیم کرد.
برخی می گویند صابون بزرگترین کشف پزشکی در تاریخ ما است.

متاسفانه صابون دست کم گرفته می شود زیرا از مشکلات بازاریابی و روابط عمومی رنج می برد. ترویج صابون زمانی که باکتری ها و ناخالصی ها را تمیز می کند، چالش برانگیز است، چیزی که ما نمی توانیم ببینیم.

صابون هر روز جان افراد زیادی را نجات می دهد، از جمله افراد سالم در تماس دائمی با باکتری ها.

بیشتر از پنی سیلین جان انسان ها را نجات داده است اما به رسمیت شناخته نمی شود که شایسته آن است.

اولین صابون مایع ظاهر شد و در سال 1865 به ثبت رسید. با این حال، با وجود محبوبیت آن در طول سال ها، تا سال 1980 بود که این اختراع مایع به تولید انبوه رسید.

چه کسی صابون مایع را اختراع کرد؟
ویلیام شپرد اولین صابون مایع را ثبت کرد. او همچنین به عنوان خالق صابون مایع معرفی شده است.

اما با توجه به اینکه حق اختراع او برای “صابون مایع بهبود یافته” است، بسیاری تصور می کنند که این ایده قبلاً وجود داشته است، و او فقط فرمول را بهبود داده است.

ویلیام شپرد، در حق اختراع خود توضیح داد که او کشف کرده است که ترکیب مقادیر کمی صابون با مقدار زیادی آمونیاک مایعی تولید می کند که از نظر قوام و ویژگی های مشابه شربت است.

در ابتدا، بیشتر صابون مایعی که ویلیام ثبت اختراع کرده بود، فقط برای مقاصد تجاری از جمله در بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر مکان های عمومی استفاده می شد.