مردی با پارچه مبلی خودکشی کرد

ابتدا بیایید در مورد بافت ها صحبت کنیم. هر پارچه مبلی با بافتن نخ ها به هم ایجاد می شود، و سفتی آن بافت نه تنها می تواند احساس پارچه را تعیین کند، بلکه دوام آن را نیز تعیین می کند.

به نحوه ظاهر و احساس یک پارچه پنیری گشاد یا شفاف در مقابل یک جین جین ضخیم فکر کنید. نخ‌های پارچه پنیری محکم کشیده نمی‌شوند، آن‌ها شل هستند که به پارچه اجازه می‌دهد ظریف‌تر پوشیده شود و نور بیشتری از آن عبور کند.

یک شلوار جین 100% پنبه ای ضخیم تا حد ممکن بافت تنگی دارد که باعث دوام بیشتر، شست و شوی آسان تر می شود و شکل خود را به سرعت از دست نمی دهد. بیایید همین تفکر را در مورد پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی نیز اعمال کنیم.

مخمل ها بافت محکم تری دارند زیرا نه تنها به صورت افقی بافته می شوند، بلکه روی آنها چرت و پرز دارند. این بدان معناست که نخ ها به صورت عمودی می ایستند و بافتی مبهم و نرم ایجاد می کنند.

مزیت پارچه پرز (مانند مخمل) این است که در لمس فوق العاده نرم است. مخمل‌های ما با پلی‌استر ترکیب شده‌اند که باعث می‌شود دوام بیشتری نسبت به مخمل 100 درصد پنبه‌ای داشته باشند، بنابراین تمیز کردن آن‌ها راحت‌تر است و توده‌ها در برابر له شدن آسیب‌پذیر نیستند.

توید یکی دیگر از گزینه‌های بادوام است، مانند پارچه‌های کوکو توید یا مارلا. آنها ترکیبی از نخ های طبیعی و مصنوعی هستند که به راحتی تمیز می شوند و بافتی محکم و نازک دارند.

ظاهر سنتی توید به آن‌ها حس رسمی‌تری نسبت به کتانی می‌دهد، و بافت بافت آن‌ها را گزینه‌های خوبی برای پنهان کردن ریزش‌ها یا عیوب می‌کند.

شنل ها پسرعموهای مخملی هستند، زیرا دارای یک چرت یا چرت هستند که به آنها دستی نرم و مبهم می دهد. آنها همچنین معمولاً سنگین هستند.