هلو امروز مشهد دلیل مرگ نوجوانی بهشهری شد!

هلو میوه ای تیره است که بومی شمال غربی چین است، آنها از خانواده میوه های هسته دار هستند، به این معنی که گوشت آنها یک دانه میانی بزرگ را احاطه کرده است.

هلو امروز مشهد رنگ گوشت داخلی هلو از سفید تا زرد یا نارنجی متغیر است.

دو نوع مختلف هلو وجود دارد: فری استون و کلنگ استون این نام ها نشان می دهد که آیا گوشت به دانه داخلی می چسبد یا به راحتی از آن جدا می شود.

در این مقاله به فواید سلامتی احتمالی هلو، مشخصات تغذیه‌ای آن و نحوه گنجاندن بیشتر آن در رژیم غذایی می‌پردازیم.

هلو حاوی مقدار قابل توجهی از هیچ ماده مغذی نیست.

با این حال، یک فنجان هلو خرد شده 11.1 میلی گرم منبع مورد اعتماد (میلی گرم) ویتامین C را فراهم می کند و همچنین به میزان توصیه شده روزانه (RDA) پتاسیم، فیبر و آهن کمک می کند.

طبق دستورالعمل های وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) این مقدار ویتامین C برابر با 12.33٪ منبع مورد اعتماد RDA برای یک مرد بالغ و 14.80٪ از RDA برای یک زن بالغ است.

با وجود مواد مغذی نسبتا کم، هلو همچنان می تواند به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل که شامل بسیاری از میوه ها و سبزیجات است، برای سلامتی افراد مفید باشد.

هلو می تواند به دسرها و خوراکی ها شیرینی بیافزاید و جایگزین قندهای مضر اضافه شود.

هلو مقدار قابل توجهی ویتامین C را فراهم می کند، این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند به جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد کمک کند.

در نتیجه، مصرف کافی ویتامین C ممکن است به فرد در کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند.

با این حال، قرار گرفتن در معرض عوامل خطر دیگر، مانند سیگار کشیدن، میزان ویتامین C مورد نیاز یک فرد را افزایش می دهد تا تأثیر قابل توجهی بر خطر سرطان داشته باشد.