ورق گالوانیزه و حمل سلاح غیرمجاز در بین آن خبرساز شد

هنگام استفاده از فولاد گالوانیزه در یک محیط تجاری مزایای زیادی وجود دارد.

این بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع فولاد ساختاری تصفیه شده است و نیازهای کمتری برای نگهداری و نگهداری دارد.

ورق گالوانیزه کرکره ای تهران به دلیل ترکیب فولادی، محکم، قابل اعتماد است و می تواند بیش از 50 سال در محیط مناسب دوام بیاورد.

پوشش روی فولاد را در برابر زنگ زدگی محافظت می کند و همچنین از فولاد در برابر هرگونه آسیبی که ممکن است در حین حمل و نقل یا نصب رخ دهد محافظت می کند.

سطح فولاد گالوانیزه نیازی به آماده سازی، بازرسی، رنگ یا پوشش اضافی ندارد، به این معنی که معمولاً بلافاصله مورد استفاده قرار می گیرد.

در پروژه های ساختمانی، فولاد گالوانیزه را می توان در قاب های فولادی سازه، تیرهای نگهدارنده، راه پله ها، نرده ها و راهروها استفاده کرد.

اغلب در ساخت مبلمان بادوام مانند نیمکت های پارک و ایستگاه اتوبوس و به عنوان یک عنصر کلیدی در بسیاری از انواع تجهیزات زمین بازی استفاده می شود.

لوله های فولادی گالوانیزه گزینه های محبوب لوله کشی هستند و ورق فلزی گالوانیزه جزء معمولی سیستم های کانال کشی و تهویه است.

نرده ها و دروازه ها اغلب از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند.

ظاهر معمولی ورق فولادی گالوانیزه.

تحقیقات خوردگی بر روی انواع مختلف خاک، یک رابطه خطی بین ضخامت و عملکرد پوشش گالوانیزه و وجود چهار شرایط خاک پایه و متمایز را نشان می‌دهد که هر کدام تأثیر متفاوتی بر فولاد گالوانیزه داغ مدفون دارند.

محدودیت های حیاتی برای pH، محتوای آب و غلظت کلرید وجود دارد که دوام پوشش گالوانیزه را تعیین می کند.

در بین محدودیت ها، با تغییر pH، محتوای آب و غلظت کلرید، نرخ خوردگی پوشش فولاد گالوانیزه گرم نیز تغییر می کند.

از آنجایی که اکثر فولادهای ساختاری گالوانیزه حداقل 3.9 تا 5 میل پوشش روی دارند، عمر تخمین زده شده در خشن ترین خاک 35 تا 50 سال و در خاک کمتر خورنده 75 سال یا بیشتر است.

تخمین طول عمر استفاده شده در اینجا سالها برای خوردگی کامل پوشش روی به اضافه زمان اضافی 25٪ است تا خوردگی جزئی عضو فولادی را در نظر بگیرد.

این اطلاعاتی را در اختیار مهندس پروژه قرار می‌دهد تا زمان تعویض یا نگهداری اقلام غیر حیاتی مانند میله‌های زمین و سیم ارت تقویت‌شده را تا اجزای سازه‌ای حیاتی‌تر مانند شمع‌ها، تیرهای تاسیسات و پست‌های حفاظ تعیین کند.

AGA داده های خوردگی و تخمین عمر مفید فولاد گالوانیزه گرم در خاک را گردآوری کرده است (شکل 2).