پیراهنی از روفرشی ایرانی 12 متری بر تن آنجلینا!

شمع معمولاً از تافت های پیچ خورده تشکیل شده است که معمولاً برای حفظ ساختار خود تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. اصطلاح فرش اغلب در زمینه ای مشابه با اصطلاح قالی استفاده می شود، اما قالیچه ها معمولاً کوچکتر از یک اتاق در نظر گرفته می شوند و به زمین متصل نیستند.

روفرشی ایرانی 12 متری یک کف پوش نساجی است که معمولاً از یک لایه بالایی از شمع متصل به پشتی تشکیل شده است، شمع به طور سنتی از پشم ساخته می شد، اما از قرن بیستم الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن، نایلون یا پلی استر اغلب استفاده می شد، زیرا این الیاف ارزان تر از پشم هستند.

فرش پشمی ترک
از فرش ها برای اهداف مختلفی استفاده می شود، از جمله عایق کردن پای فرد از کاشی سرد یا کف بتنی، راحت تر کردن اتاق به عنوان مکانی برای نشستن روی زمین (مثلاً هنگام بازی با کودکان یا به عنوان سجاده نماز)، کاهش صدایی از راه رفتن (به ویژه در ساختمان های آپارتمانی) و افزودن دکوراسیون یا رنگ به اتاق فرش ها را می توان در هر رنگی با استفاده از الیاف رنگ شده متفاوت ساخت.

فرش ها می توانند انواع مختلفی از نقش ها و نقوش داشته باشند که برای تزئین سطح استفاده می شوند، فرش در موسسات صنعتی و تجاری مانند فروشگاه های خرده فروشی و هتل ها و در خانه های شخصی استفاده می شود.

امروزه طیف وسیعی از فرش‌ها و قالی‌ها با قیمت‌ها و سطوح کیفی مختلف در دسترس هستند، از فرش‌های ارزان قیمت مصنوعی که در کارخانه‌ها به‌طور انبوه تولید می‌شوند و در ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شوند تا فرش‌های پشمی دست‌باف گران‌قیمتی که در منازل شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.