پیشنهاداتی برای افزایش فروش و تقویت تصویر برند

پیشنهادات با زمان محدود ابزاری استثنایی برای افزایش فروش و تقویت تصویر برند شما هستند. یکی دیگر از نمونه های عالی سریال موفق نتفلیکس، Stranger Things است.

نام تجاری نمادین اسپرینکلز با نوح اشنپ، ستاره پیشرو نمایش، همکاری کرده است کیک بستنی لیوانی تا طعم کیک کوچک منحصر به فرد و با زمان محدود را با همکاری با اسپری فندق گیاهی “بهتر برای شما” خود، tbh منتشر کند.

کیک فندقی شکلاتی وگان tbh (6 دلار) فقط به مدت دو روز در تاریخ 1 تا 2 ژوئیه در تمام نانوایی های اسپرینکلز در سراسر کشور موجود بود.

کاپ کیک فندقی شکلاتی tbh دارای کیک شکلاتی تیره رنگ بلژیکی است که کیک بستنی یخچالی با کاکائوی غنی از فندق Tbh پر شده است، روی آن پنیر خامه‌ای وگان و پاشیدن پودر کاکائو روی آن قرار گرفته است.

جایگزین نوتلا Schnapp هم برای شما بهتر است و هم سازگار با محیط زیست است، کیک بستنی با 50 درصد قند کمتر نسبت به سایر اسپری های کاکائو و بدون روغن نخل ساخته می شود که عامل اصلی جنگل زدایی و تخریب زیستگاه طبیعی است.

طعم های نوستالژیک یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی موثر برای نانوایی هایی است که به دنبال تحت تاثیر قرار دادن مشتریان و ایجاد فروش تکراری هستند. Nothing Bundt Cakes اخیراً اعلام کرد که برخی از محبوب ترین طعم های کیک با زمان محدود خود را امسال به منوی تمام سال آورده است.

توت فرنگی و کرم، که در سال 2014 به عنوان طعم ویژه معرفی شد، با پر کردن میوه توت فرنگی و شکلات سفید خامه ای درست می شود. Snickerdoodle که برای اولین بار در سال 2019 ارائه شد، یک کیک شکر دارچینی مرطوب است که بر اساس شیرینی کلاسیک Snickerdoodle ساخته شده است.

این طعم‌های پرطرفدار به Red Velvet، شکلات چیپسی، کیک بستنی نعنایی شکلات سفید تمشک، لیمو، کونفتی، هویج و وانیل کلاسیک در منو می‌پیوندند و مرمر و اسپند پرالین برای ظهور مجدد احتمالی در آینده وارد «طاق» طعم این برند می‌شوند.

  • منابع:
    1. Celebrating birthdays and back-to-school with cakes
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه لیزری که می تواند فولاد را نصف کند!
    2. لامپی که باعث کور شدن یک فرد شده است
    3. ساخت جعبه ای که هرگز نمی شکند
    4. دردسر استفاده از رنگ روغنی در آرایشگاه مردانه