کیف های چمدانی برای معلمانی که سخت کار میکنند

معلمان سخت کار می کنند و به کیف هایی نیاز دارند که بتوانند بدون اینکه بار سنگینی داشته باشند،کیف چرم اداری با آنها هماهنگی داشته باشند. به همین دلیل است که ما عاشق کیسه های غلتان برای معلمان هستیم!

این اسب‌های کار هر آنچه را که نیاز دارید حمل می‌کنند، بدون اینکه شما را سنگین کنند. کیف چرم مجلسی مردانه  ما گزینه‌هایی را در هر محدوده قیمت و سبکی پیدا کرده‌ایم، بنابراین برای هر نوع مربی چیزی در اینجا وجود دارد.

(فقط یک سر، WeAreTeachers ممکن است سهمی از فروش را از پیوندهای موجود در این صفحه جمع آوری کند. ما فقط مواردی را توصیه می کنیم که تیم ما دوست دارد!)

این کیف های چمدانی چرخ داز به اندازه ای بزرگ است که می تواند انواع اقلام حجیم و سنگین مانند کتاب و پروژه های هنری را در خود جای دهد. درج شامل جیب ها و بخش های زیادی برای منظم نگه داشتن شما است. به علاوه، وقتی که از آن استفاده کیف پول مردانه چرمی نمی کنید، گاری صاف تا می شود.

اگر به دنبال کیفی با فضای اختصاصی برای لپ‌تاپ خود هستید، این یک انتخاب خوب است. یکی از داوران حتی اشاره می کند که برای معلمان عالی است و می گوید: “من عاشق این کیف کوچک هستم! من آن را با کتاب‌ها، کاغذها و اقلامی که معمولاً در کیفم نگه می‌دارم و هنوز هم عالی نگه می‌دارم، بار کرده‌ام.»

ممکن است یکی از گران‌ترین کیسه‌های غلتان برای معلمان در لیست باشد، اما این کیف چرخدار برای ماندگاری ساخته شده است. ما ظاهر حرفه ای و دسته تلسکوپی را دوست داریم کیف چرم پوست ماری زنانه که در صورت عدم استفاده در جیب خود قرار می گیرد.

  • منابع:
    1. Our Top Picks for the Best Rolling Bags for Teachers
  • تبلیغات: 
    1. ساخت سررسید با کاغذهایی که پاره نمی شوند!
    2. ساخت نوعی رنگ با استفاده از مایع ظرفشویی
    3. زنی که برای هدیه ولنتاین برای همسرش لوله خرطومی خرید!
    4. روشهای آسان برای درمان افسردگی!