گذراندن دوره های طراحی و هنر در برنامه طراحی لوازم جانبی

در برنامه درجه طراحی لوازم جانبی، شما دوره های عمومی هنر و طراحی، از جمله طراحی، تئوری رنگ، کیف مدرسه دخترانه چرم تاریخ هنر و اصول طراحی را می گذرانید.
شما همچنین دوره های معمول برنامه طراحی مد، از جمله منسوجات، الگوسازی، فناوری خیاطی، تکنیک های تولید، کیف چرم دست دوز دخترانه طراحی مد و طراحی به کمک کامپیوتر را می گذرانید.
برخی از دوره ها به طور خاص بر روی طراحی کیف دستی تمرکز می کنند، اما شما انواع دیگر لوازم جانبی و همچنین کفش را نیز مطالعه می کنید. اگر می‌خواهید کسب‌وکار طراحی خود را راه‌اندازی کنید، ممکن است در کلاس‌های کسب‌وکار شرکت کنید یا تحصیلات جزئی یا مدرک تجاری را دنبال کنید.
طراح کیف دستی یک نوع تخصصی از طراحان لوازم جانبی است که به نوبه خود یک نوع طراح مد است. برخی از طراحان مد در همه زمینه‌های مد، تولید لباس، کفش و انواع اکسسوری‌ها فعالیت می‌کنند، اما طراحان کیف دستی به طور انحصاری بر ساخت کیف پول و سایر انواع کیف تمرکز می‌کنند.
قبل از شروع طراحی برای یک کیف دستی، معمولاً برای جمع آوری تحقیق در مورد مدها و روندهای فعلی وقت می گذارید. هنگامی که طرح های اولیه را ترسیم کردید، پارچه و مواد دیگر را کیف رودوشی چرم زنانه برای ایجاد نمونه اولیه از طرح کیف دستی خود انتخاب می کنید.
در این مرحله، ممکن است قبل از آماده شدن کیف دستی برای بازاریابی، تولید و توزیع در فروشگاه ها، تنظیمات لازم باشد. اگرچه هر طراح متفاوت است، اما این کیف چرم مردانه جیبی فرآیند برای یک طرح می تواند تا دو سال طول بکشد.
اگر به عنوان یک طراح مستقل کیف دستی کار می کنید، ممکن است بر کل فرآیند طراحی نظارت داشته باشید، اما اگر برای یک شرکت طراحی بزرگتر کار می کنید، ممکن است با یک جنبه از طراحی مانند ایجاد طرح ها یا کنار هم قرار دادن نمونه های اولیه سر و کار داشته باشید.
  • منابع:
    1. ?How Do I Become a Handbag Designer
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از خیار در تهیه پیتزا
    2. چرا باید در تشت روغن، آب باران بریزیم؟
    3. در مریخ قدم بزنید و ریه های خود را بهینه سازی کنید
    4. با 5 روش زیر می توانید مخارجتان را مدیریت کنید!