از جمله نگرانی های کلی که در طراحی فضای آموزشی باید در نظر گرفته شود عبارتند از:
انعطاف پذیری: برای پشتیبانی از متنوع ترین راهبردهای آموزشی و یادگیری.
کارایی: مانند هر محیط طراحی شده، راه حل های مبل کرم قهوه ای پایدار باید به خوبی توسعه داده شوند و جایگزین ها باید بلند مدت باشند. به قول معروف ارزان گران است.
ارگونومی: کاربر باید در نظر گرفته شود.
همه چیز باید با اندازه گیری های طبع لوبیا چیتی دانش آموز (که توسط استانداردهای هر گروه سنی تعیین می شود) تطبیق داده شود و سطوح مختلف رشد هر مرحله از زندگی انسان را در نظر بگیرد. به عنوان مثال، مقدار زمان بدون وقفه ای که دانش آموز می تواند برای آن تمرکز کند معمولاً در هر گروه سنی متفاوت است:
– از 6 تا 10 سالگی: به طور متوسط 5 دقیقه تمرکز.
– از 11 تا 15 سالگی: به طور متوسط 15 دقیقه تمرکز.
– از 16 تا 20 سال: به طور متوسط 25 دقیقه تمرکز.
به همین دلیل، طراحی مناطق حرکتی لباس مجلسی دخترانه جدید که اجازه وقفه بدون تأثیر بر پیشرفت کلاس ها را می دهد، مهم است. دکتر D. Breithecker (از موسسه فدرال برای توسعه وضعیت بدنی و ورزش در ویسبادن) توصیه می کند که روز مدرسه به شرح زیر تقسیم شود: 50٪ نشستن (جلسه پویا) / 30٪ ایستاده (میزهای ایستاده) / 20٪ حرکت (آموزش در مورد حرکت).
در گذشته، کلاس فقط به یک نوع چیدمان نیاز داشت: معلم جلو (روی صندلی بنشیند یا روی تخته بنویسد) و دانش آموزان در ردیف های موازی گوش کنند و یادداشت برداری کنند.
به طور فزاینده ای، سبک های تدریس سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف دستخوش دگرگونی های شدید شده اند. مدارس آینده باید انعطاف پذیر باشند، زیرا در آنها، روال مدرسه از طریق بلوک هایی از فعالیت های موزون ساخته شده است.
- منابع:
- تبلیغات: