هنگام انتخاب یک بازی یا اسباب بازی، باید در نظر داشت که ارزش های اجتماعی خاصی را منتقل می کند و راه های خاصی برای درک و ارتباط با جامعه را ترویج می کند (اسپینوزا، 2018).
اسباب بازی آموزشی از طریق استدلال، توجه، تخیل و خلاقیت یا تسلط بر زبان، رشد فکری را تحریک می کند.
آنها منبعی جذاب برای تقویت یادگیری محتوای رسمی کودکان، مانند اعداد و حروف هستند.
یک اسباب بازی زرین تویز اجازه می دهد تا ارزش هایی مانند احترام و مدارا نسبت به مردم، هنجارها و قوانین کسب شود و جامعه پذیری ارتقا یابد (لووانو تورس، 2013).
بازی ابزاری است که از طریق آن می توان به بسیاری از سوالات توضیح داد و به آنها پاسخ داد (AIJU, 2019).
نمونههایی از بازیهای آموزشی عبارتند از: آزمایشهای علمی ساده، پازل، بازیهای خلاقانه، بازیهایی که به یادگیری جغرافیا، تاریخ، علوم و غیره کمک میکنند یا بازیهای تعاملی روی وسایل الکترونیکی (کتاب بازی، بازیهای ریاضی و خواندنی، بازیهای موسیقی، بازیهای حافظه و منطق، تشخیص الگو، بازیهایی که روی مهارتهای اجتماعی و عاطفی کار میکنند، برنامههایی که به شما در یادگیری جغرافیا، تاریخ، علم و غیره کمک میکنند و نسخه الکترونیکی پازلها یا بازیهای خلاقانه).
اسباببازی آموزشی رویکرد سودمندی متفاوتی نسبت به سایر اسباببازیها دارد، جایی که متغیرهای مختلفی کار میکنند (Lăzăroiu et al., 2017)، جدای از اوقات فراغت، بنابراین دانستن پردازش اطلاعات در تصمیمگیری خرید جالب است.
هدف از این تحقیق، تعیین ادراک شناختی والدین اسپانیایی 35 تا 45 ساله با کودکان 4 تا 8 ساله نسبت به اسباببازیهای آموزشی متناسب با سن فرزندانشان از طریق تکنیکهای بازاریابی عصبی است.
سطح یادگیری به میزان دانش ارائه شده توسط بازی و تأثیر آن بر بازاریابی برند مرتبط است.
برای انجام این کار، از تکنیکهای بازاریابی عصبی استفاده کردیم که به ما امکان میدهد توجه آزمودنیها به محرکها (ردیابی چشم) و شدت احساسی تجربهشده (پاسخ پوستی گالوانیکی) را تجزیه و تحلیل کنیم.